
Beste mensen,
Ik dank jullie vanuit mijn tenen dat jullie trouw mijn plaatjes draaien.
Trots ben ik ook op:
dat ik vorig jaar in jullie top 100 op nr 2 ben geรซindigd met "IK WIL JE ALLES ZIJN ".
Verder wens ik alle dj's heel veel draaiplezier bij VOS fm en een prachtige toekomst voor jullie zender.
Mvg Ronn Amsterdam.
๐๐พ๐๐พ๐๐พ๐ฅณ๐ฅณ๐ฅณ